ÖN BİLGİLENDİRME FORMU
Unvanı |
: |
Ayşe Zeynep Özbay, Paper Street İnternet Hizmetleri (Bundan böyle “SATICI” olarak anılacaktır) |
Adresi |
: |
ESENTEPE MAH. TALAT PAŞA CAD. 5 1 ŞİŞLİ/ İSTANBUL |
MERSİS No |
: |
2370791679200001 |
Telefon |
: |
05356235015 |
E-posta adresi |
: |
info@paperstreet.com.tr |
Ürün iade adresi |
: |
ESENTEPE MAH. TALAT PAŞA CAD. 5 1 ŞİŞLİ/ İSTANBUL |
Adı Soyadı |
: |
Ödeme sayfasında yer alacaktır. |
Adresi |
: |
Ödeme sayfasında yer alacaktır. |
Telefon |
: |
Ödeme sayfasında yer alacaktır. |
E-posta adresi |
: |
Ödeme sayfasında yer alacaktır. |
İşbu kısımda sözleşme konusu ürün ya da ürünlerin temel özellikleri açıklanmaktadır.
Ürünlerin Cinsi ve Türü, Miktarı, Marka/Modeli, Rengi ve Satış Bedeli ve Teslimat Bilgileri aşağıda belirtildiği gibidir.
Ödeme sayfasında yer alacaktır.
Teslim Şekli: Adrese Teslim
Sözleşme konusu ürün, sipariş tarihinden itibaren 30 günlük süreyi aşmamak koşulu ile her bir ürün için ALICI'nın yerleşim yerinin uzaklığına bağlı olarak ALICI veya gösterdiği adresteki kişi/kuruluşa SATICI’nın anlaşmalı olduğu kargo firması tarafından teslim edilir.
SATICI malı kendisinin geri alacağına dair bir teklifte bulunmadıkça, Tüketici cayma hakkını kullandığına ilişkin bildirimi yönelttiği tarihten itibaren 10 gün içinde malı SATICI’ya ulaştırmak üzere 1. Maddede belirtilen ürün iade adresine geri göndermek zorundadır.
Tüketici, cayma süresi içinde malı, işleyişine, teknik özelliklerine ve kullanım talimatlarına uygun bir şekilde kullanmadığı takdirde meydana gelen değişiklik ve bozulmalardan sorumludur.
Tüketici, siparişe ilişkin ödeme, ürün teslimi ve cayma hakkı dahil olmak üzere ortaya çıkabilecek sorunlara ilişkin tüm bilgiye SATICI’yı arayarak ulaşabilecektir.
ç) Tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olan mallardan; iadesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayanların teslimine ilişkin ürünler.
ğ) Elektronik ortamda anında ifa edilen hizmetler veya ALICI’ya anında teslim edilen gayri maddi mallara ilişkin ürünler.
İşbu ön bilgilendirme formu, elektronik ortamda Tüketici tarafından okunarak kabul edildikten sonra Tüketici Sözleşmesi kurulması aşamasına geçilecektir.
Tüketici; şikâyet ve itirazları konusunda başvurularını, Ticaret Bakanlığı tarafından her yıl Aralık ayında belirlenen parasal sınırlar dâhilinde Tüketicinin mal veya hizmeti satın aldığı veya ikametgâhının bulunduğu yerdeki Tüketici Sorunları İl ve İlçe Hakem Heyetine veya Tüketici Mahkemesine yapabilir.