Ana İçeriğe Geç

Sık Sorulan Sorular

Fiziki mağazanız var mı?
Hayır, web sitemizden ve satış noktalarımızdan ürünlerimize ulaşabilirsiniz.
 
Teslimat süreniz ne kadar?
Siparişleriniz en geç 3-5 iş günü içerisinde kargoya verilir. Bulunduğunuz konuma göre size ulaşma süresi değişkenlik göstermektedir.

Acil bir siparişim var. Aynı günde teslim alabilir miyim?
Siparişlerinizi size hızlı ulaştırmak adına aynı gün kargoya verebiliyoruz, ancak size ulaşma süreci bulunduğunuz konuma göre değişkenlik göstermektedir.

Hangi kargo firmaları ile çalışıyorsunuz? Kargo ücreti ne kadar?
Kargo ücreti ödeme adımında sizinle paylaşılıyor. Size en hızlı ulaşacak kargoyu sistem sizin için atamaktadır.

Siparişimin kargo durumunu ve takibini nasıl yapabilirim?
Sipariş kargoya verildikten hemen sonra takip kodu ve kargo şirketi linki mail aracılığı paylaşılmaktadır.
 
Ödeme seçenekleriniz nelerdir?
Sitemizden kredi kartınız ile ödemelerinizi gerçekleştirebilirsiniz.

Kapıda ödeme seçeneğiniz var mı?
Hayır, kapıda ödeme seçeneğimiz mevcut değildir.

Taksit seçeneğiniz var mı?
Hayır, taksit seçeneğimiz mevcut değildir.

Kupon kodu ve/veya hediye çekimi siparişimde nasıl kullanabilirim?
Siparişlerinizde sepetinizin onay sekmesinde indirim kodunuzu kullanabilirsiniz.

Siparişim hasarlı bir şekilde ulaştı. Ne yapmalıyım?
Aras kargo iade kodumuz; 
15040419334799 ile tarafımıza Aras Kargo ile iade yapabilirsiniz. Ürün tarafımıza ulaştıktan sonra para iadesi yapılmaktadır.
Daha fazlası için bizimle iletişime geçebilirsiniz: info@paperstreet.com.tr

Sipariş verdiğim ürünlerin tamamı paketin içinden çıkmadı. Ne yapmalıyım?
Ürünleri aşağıdaki linke tıklayarak iade prosedürünü izleyebilirsiniz.
https://paperstreet.com.tr/pages/degisim-ve-i%CC%87ade
Aras kargo iade kodumuz; 15040419334799 
Sonrasında belirttiğiniz adrese istediğiniz ürünlerin tekrar gönderimini sağlayabiliyoruz.

Fatura/irsaliyede yer alan ürünler ile paket içinden çıkan ürünler farklı. Ne yapmalıyım?
Ürünleri aşağıdaki linke tıklayarak iade prosedürünü izleyebilirsiniz. 
https://paperstreet.com.tr/pages/degisim-ve-i%CC%87ade
Aras kargo iade kodumuz; 15040419334799 
Sonrasında belirttiğiniz adrese istediğiniz ürünlerin tekrar gönderimini sağlayabiliyoruz.
 
İade edeceğim ürünlerimi tarafınıza nasıl gönderebilirim?
Anlaşmalı kargomuza ürününüzü teslim edebilirsiniz. İade süreci detayları için tıklayın.
Aras kargo iade kodumuz; 15040419334799

İptal/ iade koşullarınız nelerdir? 
Ürünü kullanmamış olması ve 30 gün içinde iadenin gerçekleşmesi şartı ile iade kabul etmekteyiz.
İptal ve iade koşullarımız için tıklayın.

İptal ettiğim ürün/ürünler kargoya verilmiş ise ne yapmalıyım?
Ürünleriniz size ulaştığında bize Aras Kargo iade kodumuz ile geri kargolayabilirsiniz.
Aras kargo iade kodumuz; 15040419334799

Siparişimi nasıl iptal edebilirim? 
Sipariş numaranızı ve iptal sebebini info@paperstreet.com.tr ‘ye ilettiğiniz takdirde sipariş iptalinizi kolayca sağlayabiliyoruz.

İade ettiğim ürünün para iadesi kaç gün içinde hesabıma ulaşır? 
Ürün tarafımıza ulaştıktan sonra para iadesi sistem üzerinden gerçekleşmektedir. Bankanızın iade politikalarına göre para iadeniz sağlanmaktadır.

Siparişimde yer alan bir veya birkaç ürünü iptal edebilir misiniz? 
Tüm siparişi iptal ederek yeniden sipariş verebilirsiniz.
 
Yurtdışından sipariş verebilir miyim?
Maalesef sitemiz yurtdışı siparişlerine açık değildir.
 
Verdiğim siparişin fatura bilgilerini değiştirebilir miyim? 
İnfo mailimize sipariş numarasını ve güncel adres bilgilerinizi ilettiğinizde hızlıca işleminiz gerçekleşmektedir.
info@paperstreet.com.tr

Teslimat adresini yanlış yazdım. Ne yapmalıyım?
İnfo mailimize sipariş numarasını ve güncel adres bilgilerinizi ilettiğinizde hızlıca işleminiz gerçekleşmektedir.
info@paperstreet.com.tr

Faturanın kurumsal şirket adına kesilmesini istiyorum. Ne yapmalıyım?  
info@paperstreet.com.tr ‘ye şirket bilgilerinizi ilettiğinizde fatura bilgilerinizi düzenleyebiliyoruz.

Etkinliğime sponsor olur musunuz?
Bizimle iletişime geçebilirsiniz: info@paperstreet.com.tr

Hediye paketi seçeneğiniz var mı?
Maalesef hediye paketi seçeneğimiz yok fakat ürünlerimizin tüm paketlerine oldukça özen gösteriyoruz. :) Hediye paketi kadar beğeneceğinize garanti verebiliriz. 

Ürünlerinizde kişiselleştirme yapıyor musunuz?
Evet, ürünlerimizde kişiselleştirme yapıyoruz. Kurumsal çalışmalarımız ve iletişime geçmek için:
info@paperstreet.com.tr

Yanıt alamadığın bir sorun mu var? Detaylı bilgi almak için buraya yazabilirsiniz. 
info@paperstreet.com.tr 

Destek için nereden iletişim kurabilirim?
info@paperstreet.com.tr adresine mail atabilirsiniz.

Sepetiniz

Bizimle iletişime geçtiğin için teşekkür ederiz! Sana en kısa süre içerisinde geri döneceğiz. Teşekkürler! Ürün tekrar uygun olduğunda sebi bilgilendireceğiz!